76 galgar med ÖVER 90 klänningar!!!

Grrrrr, ibland tycker jag att killar har svårt att förstå!!
Vi tjejer vill INTE ha samma kläder jämt!!
Jag vill inte ha samma kläder på jobbet dag ut och dag in...!!
och jag kan absolut INTE ha samma kläder på jobbet som när jag ska på fest!!!!

Jag är även en sån tjej som helst INTE använder samma kläder två partyhelger på raken...!
(så klart får man göra det om man vill, menar INTE att vara elak eller klaga)
Men sån är jag!!! Vill inte ha samma kläder på bild jämt...
Därför ser min STORA "klänning-garderob" ut så här..!! ↑
har inte ens galgar så det räcker utan likadana (fast i olika färger) eller liknande klänningr i typ samma färg får glatt dela galge med varandra ;)
Sen har jag två garderober till, en för kjolar och jobbklänningar
och en för tröjor och underkläder =)
Fråga mig inte vart jag har skorna......!
dom står JUST NU i en hög billybokhylla plus i 2 flyttkartonger..
MEN eftersom vi håller på att göra fint här hemma så ska min billybokhylla flytta ut i förrådet :(
...men det ska inte alla mina klackskor göra..!!!
SÅ DET SÅ!!!!!

Nu när vi blivit sambos så har jag (varit snäll och..) "gett bort" två garderober till Patrik..
Så nu har de kläderna ingenstans att bo.. :(
Jaja.. snart åker sommarkläderna ner för förvaring =D ...
men då ska ju "vinter-klänningarna/kjolarna/tröjorna" packas upp...

Suck.... skulle behöva en extra lägenhet bara för mina kläder och skor!!

Någon som har lite extra förvaring över åt mina kläder ;) ?



Kommentarer
Postat av: Jennyh ♡ Flyttar till Malta!

hahaha shit. ja håller med killar har svårt att förstå att vi behöver mkt PLATS :D o jag använder heller aldrig samma plagg två gånger ute! kanske om de gått några månader lr om det inte togs så mycket kort första gången bara ;)

2009-08-19 @ 21:30:44
URL: http://jennyh.se
Postat av: Mia

Oj, ser ut att finnas mycket fint där :)

2009-08-20 @ 10:41:31
URL: http://www.improveme.se/makeover

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0