Det "blidde" en ny kort kavaj =D

Kom precis hem.. slutade kl 15 idag...
Men har varit i stan!!
Skull köpa en sån kjol som Daniella hade förra helgen...
Hittade den och stl38 satt som gjutet....
förutom
att min rumpa såg ut som en J-LO-rumpa i den :S


Istället hittade jag den här kavajen

399:- på Lindex!
Som hittat!!!!

Nu ska jag hoppa in i duschen, ölen ligger på kylning i frysen..

Just ja, det är inte ofta men blir uppraggade på systemet osminkad och i skitiga kläder (lite lätt sandiga efter en dag i sandlådan på jobbet.) Och med håret åt alla håll efter dagens "storm"...
Han kom fram och hälsade (precis som om vi kände varnadra..) så jag låtsades som om jag kände igen honom.. :S
Då sa han -Alltså vi känner inte varnada..än.. Men jag tyckte du var så söt! Då blev jag knallräd i ansiktet (kändes det som..) och erkände att jag trodde vi kände igen varnadra och att jag spelar med =D
haha..
Han pratade på.. Jag sa att jag var sambo, en nybliven sådan och så önskade jag honom en trevlig helg och gick till kassan!!

Nä.... in i duschen.. Ska hem till Ann i vasastan ikväll =)
KUL, hihi det blir nog troligtvis lite lugnare ikväll än förra gången ;)
Gött, om hon säger på göteborska!

Pöss å kram

...har fortafarande inte hört något om imorgon...
men hoppas hon mår bättre nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0