Fixar dag/kväll!!

Nu börjar det likna ett hem här hemma ;)
Patrik har fått in "alla" sina grejer och det mesta är på sin plats.
Ikväll/nu ska vi bara:

*Möblera om inför ommålning/tapetsering i sovrummet
*Shoppa på IKEA / MIO
*Fixa i förrådet
*"Mysa"..... ;)
*Planera .....

Just ja... Patriks fördelsdagspresent har kommit!!!
Jiiiiha!!! 
Va kul det ska bli!!!

Snart helg åxå!!
Vad ska du göra?
Det är mycket som händer i helgen....
Slutar tidigt på fredag.. så ska jag inte till stan.. shoppa lite och uträtta ärenden..
Sen på kvällen ska jag träffa Ann =)
Denna gången blir det nog lite "lugnare"... hehe .. Eller vad säger du gumman? ;)
Lördag... lite mer shopping och sedan ska jag nog ta en öl med M!
kul! (annars blir den filmkväll..eller utgång..)
Söndag.... ut till en gokartbana här i Sthlm och kolla när Syrrans äldsta son tävlar i gokart och när min näst yngsta syster tränar(gokart)!

Kul kul!


Kommentarer
Postat av: Linnea

sv; Okej, filmen är jätte charmig! Så den kan jag rekommendera. :)

2009-08-19 @ 16:15:39
URL: http://ldg.blogg.se/
Postat av: lillasyrran

Va kul att ni kommer, Hampe tränar också bara på söndag , de e på lördag han tävlar i Örebro men han ska ju tävla med Ida nästa gång i

Järfälla 5-6 sept..!! längtar efter er.! syns på söndag!

2009-08-21 @ 11:08:44
URL: http://mittlivfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0