Lets make some babies!! ;)

Hihi.. träffade en gammal kompis för ett tag sen :)
Hon berättade att hon och killen väntade barn..
Så nu tyckte hon att det var dax för mig och Patrik att börja producera ;)
haha..
så vi kunde vara mammalediga samtidigt i sommar!!!
Skulle va nice!
Men jag vill såklart att Patrik ska bli klar i plugget först!
Men här kommer 2 till av mina babyfoton från FB



(tack alla sötisar för era gulliga kommetarer på vanliga bloggen och FB.. )

Ska nog leta fram nån bebis bild på Patrik och så matcha dom ihop..

♥TROR VI KOMMER FÅ SUPER SÖTA BEBISAR IHOP♥

Hmmm, undra om jag gillade att vara med på foton redan som liten.. det finns ju 3 album från mina 3 första år med bilder på mig =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0