Min helg ...som "gräsänka"..

Eller vad det heter... ;)
Den är iallafall över!!!!!! Vakande innan väckarklockan idag... INTE dåligt!
Så vad har jag hittat på i helgen...
Joooooooooo
Fredagen spenderades hemma hos Ann vid St: eriksplan..
Super fint hon bodde!! Älskade garderoben!!! ♥
Kul förfest med bra musik trots att spotify gav upp på oss efter ett tag ;)
Det blev utgång... såklart.... ingen aning om NÄR jag kom hem faktiskt...
Lördagen... FY F-N ... inge kul!!
Den blev lugn!!!
Hyrde den här filmen, och den va riktigt bra!!
Söndagen spenderade jag mest på pendeltåget fram och tillbaks till Rotebro!!
My god, va långt bort!!!!
Syster hämtade upp mig så jag kunde ta mig ut till gokart banan där Ida och Hampe hade träning!

Just ja, har lagt upp MASSA nya bilder på FB åxå =D!

Igår kväll tog jag det lugnt... ;)

Idag kommer äntligen älsklingen hem från Ungern!!!
Skönt, gillar inte att sova utan dig!!!♥
Nu ska jag göra lite frukost här oh fixa lite innan han kommer hem.. så det är fint!

Pussar!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Men verkligen! Dåligt stil! Har väll fått tillräckligt många chanser nu va?!? fika i veckan rå? kram

2009-08-24 @ 07:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0