Visst är HAN underbar...???

Det är verkligen kul att få presenter!!!
Vet ni vad jag fick av "Putte" när han kom hem igår...??
En handväska/strandväska , örhängen och ett hårband =D!
Väskan va verkligen sååååååå jag!!
Han hade sett den i ett skyltfönster och gått in och köpte den!!
GULLE!!


Hårbandet och örhängerna hade han fått lite hjälp av "step-sis" att välja.
Fina och hon har bra smak ;)
Thanks E!
Hade Putte fått välja örhängen själv hade det nog blivit lite mer "puttinuttigt" med hjärtna och sånt ;)
(fast tycker de örhängrna jag fick sist är super söta åxå!)

Nu har jag massor att ta tag i här hemma!!
Å så måste jag komma på nån middag att laga tills ikväll...
funderar på broccoli-soppa :P
vi har en massa färsk broccoli som ligger i kylen som vi måste äta upp innan den blir dålig!

just ja... måste boka ord på "en" restaurang tills helgen..
mysa/fira lite...
Man kan aldrig fira för mycket...!!
hehe


Kommentarer
Postat av: Sara Nordstrøm

Va ære som hænder???

2009-08-28 @ 19:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0