Jag vet att jag är tråkig.....

Som inte bloggar något just nu..!
Har massor jag skulle kunna skriva, men har ingen lust..!
och det mesta är väl inte så intressant....

Jag har haft 2 av mina 5 utvecklingssamtal..
jag har shoppat en massa... (onödiga saker)
Jag tränar....
På kärleksfronten är allt som det ska... ;)
Jag älskar min familj och mina vännner!
Jag försöker spara pengar så att jag har råd att åka till Anneli och Niklas i San diego innan de åker till Sverige..
Jag har blivit beroende av "något"... hehe
Jag och Patrik har kollat på en MASSA filmer på sistone.. tycker inte Johan Falk film nr5 va så bra!!
Vi har lagat massa god mat! (bilder finns...)
Längtar tills helgen!!! Mys på fredag och fest för min söta Maggie på lör! Hon fyllde 25 igår! hipp hipp hurra!

Så där... en liten snabb uppdaterig!!

ENJOY ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0