Mingelfotografer på Patricia.....

Jag tycker de borde skaffa mingelfotografer på Patricia!!
För nu ha jag ju bara 2 bilder från igår!

Vi förfestade hemma hos Frida och Camilla vid medborgarplatsen
(dom bor 1/2 min från Och himelen där till)
Vi kunde inte bestämma oss för vart vi skulle gå ut..
Men sen bestämde vi oss för att först ta en sväng till Högbergs...
...varför får ni gissa själva.. ;)
Men de stängde kl 1 och vi kom dit typ 00:50!!
Från början hade vi åka till Lemon.. men vi "hann" inte..
Och Patten va inte tjejerna så sugna på...
MEN det var där vi hamnade tillslut ;)
Och vi kom in fast inte alla var över 23....
Gäller bara att välja rätt vakt!!
hihi

Frida, jag och Camilla i hissen i deras hus

Nu är min helg som gräsänka över......

Det har varit en riktig PARTYHELG med tjejerna ♥ ... och det syns här hemma ;) För jag har en tendens att sprida ALLA mina kläder över hela lägenheten!!! Och nu är det ju bara jag hemma så nu är det oki! Men nu är "lugnet" över för snart är han hemma ;)

Så jag ska laga överraskningsmiddag åt honom!

Fläskfilen ligger redan på marinering i kylen, sen har jag inte bestämt mig för om det blir potatisgratäng eller hela stekta potatisar i ungen till..

Puss på er sötisar!

Och en STOR KRAM TILL PAPPSEN OCH TILL EXTRAPAPPA PETER!


Kommentarer
Postat av: Sara - En dalkulla i Österrike

SV. Jag har en canon 400 d. Finns inte att köpa längre för 450 och 500 har tagit över :)

2009-11-08 @ 14:30:35
URL: http://candis.se
Postat av: Jennyh ♡ bor på Malta!

Ja bloggen funkar jättebra än, den går ju genom Wordpress som nog är den bästa bloggmotorn tycker jag :) Du borde skaffa :)

2009-11-08 @ 14:59:26
URL: http://jennyh.myshowroom.se
Postat av: Mollie; fotobloggen

Vad söt du är! ;)

2009-11-08 @ 15:53:33
URL: http://rosafisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0