Helgen so far...

Har varit en supertrevlig helg hittills!!!
Massa girltalk.. kenyit


Fredag:
Middag med Patrik på "Hjärtat"love
MUMS!!
Sen drog jag vidare hem till Ingela för spelkväll med tjejernamenari

Dansmatta och spelet våghals
Super kul och liten pinsamt... med alla dessa sms som man skulle skicka..
Jag fick bla skicka sms:et  : Fått svar idag, det var ingen fara. Du behöver med andra ord inte oroa dig!
Haha, det fina sms:et fick Daniel och Fanny kenyit
Sen fick man inte svara på sms eller samtal till de man skickat till på en timme...

Efter "några" öl så drog jag, Camilla och Linda in till stan...peace
Nu så här i efterhand tycker jag att jag borde gått de där 20 extra stegen hem istället för till stan.. men men. Trevligt hade vi!

Idag mötte jag upp Annica vid 14.30... Shopping och fika stod på schemat..


gelakgulingVi provade "fina" mössor och pälsar på HM....
Hett va..?

Och nu ikväll har jag varit på middag med Fanny...
med levand ljus å allt...

Nu ska jag krypa ner under täcket med Patrik i soffan...FILMMYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0