Kvällens middag


Idag bestämde jag mig för att laga fisk till middag åt min älskling och mig!

Det blev Dragonfisk (min favvo), hemma gjort mos med massa kryddor, ärtor och paprika med en god kall sås med mycket dill mm..
Vill du ha mitt recept?
kolla in min nya blogg!

När vi var och storhandlade sist så var det "någon" som sa: -
Jag gillar inte sån där torsk..
Men ikväll fick jag högsta betyg!!!
Yeah!!
♥♥♥♥♥ av 5!

Till det drack vi höstens första julmust!
GÖTT!

Nu blir det kvällsfika som P bjuder på..
grönt te med honung och wienerbröd

Kommentarer
Postat av: Karin

t-shirt skulle jag kalla det, inte tusan är det en klänning iaf:)

2009-10-14 @ 09:20:25
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0