"Mammas pojkar"


Shit vilket sjukt program!!! Tjejerna är galna och grabbarna.. ja va ska man säga om dom..? Vissa riktigt morsgrisar!! Men jag blir riktigt irriterad på en sak.... När först Bobbys mamma utalar sig om vad för slags tjej hon vill att hennes son ska hitta så reagerar INGEN på att hon faktiskt säger som hon säger...!!! Men när sedan Tims mamma säger att hon inte vill ha en färgade tjej till sin son bryter helvetet lös!!!
Jag försvarar INTE hennes uttalande!!
Jag tycker att det är fel!!!
Men varför bryr sig ingen om Bobbys mammas uttalande?
Hon vill ju BARA ha en Syriansk tjej till sin son!!!! Är inte det också lite rasistiskt??!!
Hon vill dessutom att tjejen ska tvätta, städa, laga mat och stryka sonens skjortor!
Shit!
Det är 2009 nu!
Jag gillar Christians mamma bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0