Svininfluensan har kommit...

....till jobbet....!
Vi fick besked om detta idag..
Jag som hade tänkt träna ikväll...
Hoppade över det...!
För om jag nu är smittade så tyckte jag att det INTE var en sån bra ide att gå...
Tänk dig själv: 25-30 personer som står och flåsar i ett litet rum med ganska dålig luftkonditionering, där man ligger på golvet och svettas när man gör armhävningar och sit ups!
Sen tar man tag i sin vattenflaska och dricker...
Och alla dessa hantlar och stänger!
för att inte tala om madrasserna man ligger på...

Nä du, det blev INGE bodystep för min del!!!

Jag är en sån som inte har bacillskräck...
och jag tror INTE att jag kommer få nån influensa..
men jag kan kanske bära på den och smitta andra!

Nu ska den här

Som vi fick av våra chefer börjas användas flitigt!
Go natt!

Kommentarer
Postat av: Jennyh ♡ bor på Malta

den kostade 50:- men jag tog den sista på det H&M jag var.. tror inte dom finns kvar nu :P

2009-10-22 @ 01:57:40
URL: http://jennyh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0