Våran helg!

Då var helgen över....
super trött är jag!!

Fredag
Mysmiddag hemma med Patrik. Film och chips och godis!


Lördag
Vakande kl 06.00 och kunde inte somna om.. Gick på en lååååång morgonpromenad, sen fixade jag frukost till Patrik och mig♥
Vi storstädade här hemma, sen iväg på middag!
Efter var det dax för inflyttningsfest hos Micke och Lisa som köpt en super fin lägenhet i Midsommarkransen!
(fler bilder kommer på FB och i bloggen)

Super trevlig partaj och dom verkade glad över presenterna!
Jag, Patrik och Adde drog in till stan.. mötte upp Ian och så gick vi till...PATTEN ;)


Idag har jag haft filmmys med Fanny!
Nu blir det nacos-middag med Älsklingen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0