SockerSöt..!

Kom precis hem från jobbet =D
Sitter här framför datorn med ett paket glass

och en sked!!!
Är egentligen ingen glass-tjej, men det var 2för49 på vivo för ett tag sen!
Så jag å Patrik laddade upp med massa texas pecan och daim!
Och så ska vi ju snart åka och storhandla och då behövs det plats i frysen ;)

kom på att jag helt glömt bort att ta nytt foto till körkortet...
Det går ju ut på min födelsedag, så behöver förnya det!
skönt att få ett nytt foto på körkortet ju!!
ETT DÄR JAG INTE ÄR BLOND!!
Måste fixas snarast!!
Fast ska jag ta fotot innan ELLER efter jag varit och klippt mig??
Har ju som sagt lite "fobi" för att klippa mig, känner mig alltid så ful direkt efter...
Denna gången ska jag klippa mig på Bobbys Hårstudio

Vad tycker ni?
Foto innan eller efter klippningen?
Nån som vet någon bra fotograf..?
Sist fotades jag på Expert i Säter :)

Kommentarer
Postat av: Anneli

Så nöjd som du brukar bli efter en klippning så..hmm.. fota dig innan =) Dock är N en väääldigt bra frisör så om jag vore dig så skulle jag nog våga vänta ändå =)



Massa kramar!

2009-09-01 @ 16:49:00
URL: http://nikaninsandiego.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0