Helgens partybilder....

Alltså jag å Patrik är inte som normala par... ;)
Vi skulle gå ut och äta och ha det mysigt..
Det gjorde vi såklart... men sen kunde vi inte hålla oss från att "gå vidare" =D
Så vi gick till "Hellströms" på söder några timmar, sen drog vi till ett av våra "stammis-ställen"... men som "tur" va gick vi inte in... ;)  hehe
Lördagen gick snabbt..
Fotboll på tven så P va borta..
Maria kom hit vid 19!!
Super kul!! Det gör vi om!!!
Tänk vad en gotländska och dalkulla kan ha mycket att prata om ;)

"Danni" joinade oss efter jobbet (och den långa sökan på det rätta halsbandet  *ler*)
Sen drog vi vidare in mot söder, till Fridas och Camillas inflyttningsfest!!
Tror halva dalarna va där ;)
Hmmmm, undra om "Danni" var den enda 08:an där.. ;) ... ?
Efter att tag åkte mintun fram och "sanning&konsekvens-spelet"...
haha tror vi va typ 18 tjejer och två killar!!!
Det skickades ett pinsamt sms från min mobil...
eller... fattade inte vad de skrev men ändå..
Fick svar iallafall ;)

Frida, Danni och jag


Maria och Danni  =D
Lägger upp resten (ok, inte alla.. *smile*) på FB ikväll ;)
Watch out..

När resten av festen skulle dra till "Amba" så drog jag och Maria och mötte upp grabbarna!
Shit, sjukt kul kväll!!
"D" hoppas din dag på jobbet va ok...!!?

Tack för en trevlig helg gullisar!!

Kommentarer
Postat av: Maria

...det gör vi sannerligen om, hade skitkul. Bra drag ute också :-P Vi hörs av. Kram

2009-08-31 @ 00:18:56
Postat av: D

vilka jäkla bilder ... 08 i mitt hjärta.

2009-08-31 @ 08:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0