090831-Min dag

Vaknade innan väckar klockan
Fixade frukost, ägg coh grönt te med honung!
Gick till jobbet, jobbade, gick hem...
Lagade god middag till mig och min man ;)

Wookade smaskiga grönsaker i cocosmjölk och grön curry med lite lime i =D
Till det ris-nudlar som jag rörde ihop med wooken!
Super gott!!
(blev mat över så det blir perfa matlåda tills imorgon då vi får FISKBULLAR till lunch på jobbet.... idag fick vi BLODPUDDING så då hade jag god gryta med mig från igår..)

Packade snabbt ihop en träningsväska innehållandes:
mina thigtaste bikinitrpsor (vill inte tappa dom lixom..) och en svart sport-bh och sen halvsprang jag till gymmet.
Dax för vattenaerobics!
WOW, det va jobbigt!! Gick hem, tog den jobbigaste vägen hem dessutom...
Mina ben känns som spagetti!!!!
Nu blir det soffmys med grönt te (med honung..*smile*) och knäckemacka med makrill!!
GÖTT!!

klämmer in med en bild på några av våra goda räkmackor vi gjorde förra veckan!!


Kommer bli svårt att hinna träna så mycket som jag vill den här veckan...
Vi är uppbokade tis-ons-torsdagkväll!!
Så det får bli träning på fredag efter jobbet =D
och kanske lördag morgon innan vi drar.... ;)

Några av mina kompiar frågade mig?
-Varför ska DU börja träna, du har ju redan en jätte fin kropp!!??

Svaret:
För att jag vill få upp "flåset" lite och för att jag tycker det är kul!!
Jag vill INTE gå ner i vikt!!

Tycker inte att det är fint att vara för smal!!
Ser ganska äckligt ut ner knäna typ är tjockare än låren
och när man har typ "en dm" mellanrum mellan låren..
HUVVA!!
Tacka vettja kruvor!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Vi gjorde liknande middag igår mums! Har du något tips på bloggdesigner? Jag behöver någo som kan hjälpa mig. Ha en fin dag!

2009-09-01 @ 11:17:42
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0