Helt ärligt.... vägen till mannens hjärta....

går verkligen genom magen!!!! =D
Så om du är en tjej som inte lyckas fånga en killes hjärta eller behålla  det menar jag
så borde du ärligt talat gå en matlagningskurs!!!

Säg den kille som INTE gillar att äta mat???!!
Jag har inte träffat en enda...
Ja menar...om man date:ar och killen verkar upptagen med "sitt" hela tiden ...
Bjud hem honom på mat!!!
(och då menar jag INTE att man ska köpa ett pizza-set och göra hemmagjord pizza...)
Lovar att han vill ses!!
(om du inte är en skräcködla eller luktar illa dvs...)

Hur mysigt tycker du inte själv att det är när du blir hembjuden till en riktig "heting" och han står där och lagar mat till dig...???!!
WOW!!!
(fast jag skulle INTE gå hem till någon jag inte träffat någon gång ute bland folk...)
(inte heller bjuda hem någon på första daten...)

Nu till något helt annat....
ibland undrar jag varför jag jobbar på förskola...
jag lagar ju sååååååå god mat så jag borde bli kock ;)

haha!!
Alltså broccolisoppan jag gjorde ikväll... var..
SUVERÄN!!!

( i min soppa några större broccolibuketter, potatis och ost åxå..)



Kommentarer
Postat av: J O A N N A

Sv: haha jag märkte inte att de inte fungerade ^^ men nu har jag lagt in som youtubeklipp ist :)

2009-08-25 @ 20:01:42
URL: http://joannagabrielssons.blogg.se/
Postat av: Jennyh ♡ Flyttar till Malta!

skorna är från Belle shoes. :)

2009-08-25 @ 22:41:12
URL: http://jennyh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0