Bloggar lite på lunchen.. :)

Ville bara berätta att jag har världens gulligaste pojkvän!!!

Tack för att du går upp mitt i natten och "fixar grejer" åt mig!!

Såååååå söt!

Har även haft världens mysigaste helg!!

Är pigg och utvilad en måndag!!

Hoppas det kommer "fortsätta så"  ett bra tag framöver ;)

Igår va vi (jag å patrik) ute på powerwalk en låååååååååånga stund! det ingick även lite jogging... (tråkigt) Men härligt att vara ute i sensommarsolen!

Efter matchen i lördags, då de andra på "partyt" drog vidare in mot söder så gick jag och Patrik hem..

Myste lite i soffan till en film, men somnade efter en stund!
Jag vaknade tidigt som vanligt, men lät älsklingen sova ut♥

Sen åt vi en härlig mysfrukost!!
Ha en underbar dag!
Längtar tills ikväll...


Kommentarer
Postat av: Anonym

har ingen:p

2009-09-07 @ 16:48:46
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Anneli

Bejb! Need to talk to you! När kan du vara online? Skicka ett sms eller nått så loggar jag in=) PussPuss <3

2009-09-07 @ 20:09:11
URL: http://nikaninsandiego.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0