Om ni bara visste hur lycklig jag är..!

Även fast klockan är tidigt och jag börjar jobba nu så är jag super glad!

Igår, precis innan Putte kom och hämtade mig på jobbet så kom min chef förbi.. Och nu känns "det" som om "det" typ redan är klart!!!! JIPPI!!!! *hoppas* *hoppas*!!!

Vi lagade god middag igår åxå!


HET kycklingfile (hårt stekt som vi gillar det) , klyftpotatis, broccoli och en sås gjord på bla gräddfil/yoghurt mee massa örter och kryddor (bla vitlökspulver) och riven gurka.

 

Efter det bakade jag min älsklings favvokaka, så här fin blev den!


Hjärtformad så klart!

Recept här! (fast jag har inte lika mycket florsocker i som i mitt recept..)
Nått att ta med till Skolan, sa någon kenyit
Ikväll blir det bio!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0